Sponsoroitu
Vältä turha työ ja piilokustannukset
Markkinointimateriaalilogistiikka on logistiikan ala, joka vaatii erityisiä toimintatapoja ja huomioita perinteiseen tuotelogistiikkaan verrattuna.
Sponsoroitu
Varastoautomaatio auttaa toteuttamaan kuluttajien toiveet kustannustehokkaasti
– Yleinen tuotannon kasvattamisen este on se, että sisälogistiikasta puuttuu työvoimaa. Automatiikka on kustannustehokas apu, kun siirrytään esimerkiksi yhdestä vuorosta kolmeen, sanoo myyntipäällikkö Mikko Leppähaara Swisslogilta.
Sisälogistiikka
Automatisointi ei sisälogistiikassa korvaa ammattihenkilöstöä
Sisälogistiikka tehostuu automaation avulla. Ihmisen työpanos on kuitenkin tärkeä myös tulevaisuudessa, ja ammattitaitoisen työvoiman saatavuus tulee varmistaa.