Elämyksellinen yritystapahtuma jää mieleen
Businessopas
Mediaplanet
Yritystoiminta
Kasvu ja kansainvälistyminen
Johtaminen ja ura
Digitalisaatio
Logistiikka
Lisää
Terveenä työssä
Ulkoistaminen
Yritysturvallisuus
Kaupan alan tulevaisuus
Energia
Tulevaisuuden elintarviketeollisuus
Teollisuus
Innovaatiot
Liikematkustaminen
Kokoukset ja yritystapahtumat
Sijoittaminen ja säästäminen
Kouluttautuminen
Julkaisut
Meistä
Terveenä työssä
Ulkoistaminen
Yritysturvallisuus
Kaupan alan tulevaisuus
Energia
Tulevaisuuden elintarviketeollisuus
Teollisuus
Innovaatiot
Liikematkustaminen
Kokoukset ja yritystapahtumat
Sijoittaminen ja säästäminen
Kouluttautuminen
Julkaisut
Meistä
Yrittäjyys
Mikko Leppilampi: ”Kun ystävä avaa oven, on helpompi lähteä mukaan”
Kokoukset ja yritystapahtumat
Kongressit ja tapahtumat monien mahdollisuuksien kasvualustana
HoReCa
Sisustusarkkitehti Stefan Lindfors: Onnistunut tila kolahtaa
HoReCa
Viritä aivosi huippusuorituksiin
Tapahtumasuunnittelu
Tapahtumatuotannon asiantuntija tietää, että yritystapahtuma on kiitos yhteistyöstä
Vastuullisuus
Turku goes Green – kongressin koko suunnittelu tähtää vihreään toteutukseen
Kokoukset ja yritystapahtumat
Vuoden puhuja ja juontaja sen tietävät: ”Puhumalla paras”
Kahdella kielellä vaienneessa maassa puheen voimaa on väheksytty. Nyt kulttuuri on muutoksessa.
Esitystekniikka
Kuuluu ja näkyy takariville asti!
Tapahtumasuunnittelu
Kysyimme tapahtuma-alan konsultilta riittääkö ihan ok tapahtumissa?
Vastuullisuus
Suomessa panostetaan kestävyyteen ja turvallisuuteen
Sponsoroitu
Elämyksellinen yritystapahtuma jää mieleen
Kokouspaikat
3 askelta kokousvaraamisen digitalisointiin
HoReCa
Kari Aihinen: Hyvä catering lähtee asiakkaiden tarpeista
Kari Aihinen on kaapannut suomalaisten keittiöitä jo vuodesta 2013. Lisäksi hän hoitaa tottuneesti yritystilaisuuksien cateringia.
HoReCa
Sommelier paljastaa edustamisen pullonkaulat
HoReCa
Hotelleilla ja ravintoloilla hyvät kasvunäkymät – ongelmana heikko kannattavuus
HoReCa
Berlusconille kuuluu kiitos
HoReCa
Tarjoatko vieraillesi aivoruokaa vai pullamössöä?
Asiakaskokemus
Juontaja Jaajo Linnonmaa: Tapahtumatuotantoa asiakas edellä
Tapahtumasuunnittelu
Tiedostatko ruohonjuuritason vaikutusvallan?
Vastuu yritystapahtumien järjestämisestä on yleensä sihteerin tai assistentin harteilla. Tässä menestyminen edellyttää onnistumista tapahtumaa toteuttavien yhteistyökumppaneiden valinnassa. Asiakaskunnan verkostoituminen ja parhaiden kokemusten jakaminen lisää painetta laadukkaaseen tapahtumatuotantoon ja edistää koko alan kehittymistä.
Sponsoroitu
Musiikkitalossa järjestetään huippuluokan yritystapahtumia
Tapahtumasuunnittelu
Riia Martinoja: ”Onnistunut yritystapahtuma erottuu aitoudella”
Kokouspaikat
Kokouspalveluiden ulkoistaminen antaa joustavuutta ja turvaa
Kokouspaikat
Inspiroivat kokoukset työpaikan ulkopuolella
Sponsoroitu
Elämyksellinen yritystapahtuma jää mieleen
Sponsoroitu
Yhteistä säveltä etsimässä? – Tiimipäivä Långvikin merimaisemissa virkistää
Haluatko hemmotella työntekijöitäsi, jotta työilmapiiri saisi uutta, iloisempaa buustia? Yhteinen etätyöpäivä, kokouspäivä, TYKY tai TYHY, onpa kokoontumisenne syy mikä hyvänsä, kollegoiden tapaamiset ovat tärkeitä hetkiä.
Kokoukset ja yritystapahtumat
4 vinkkiä onnistuneen yritystapahtuman järjestämiseen
Kehittyvät kaupungit
Turussa tehdään ekologisesti kestäviä kokouksia ja kongresseja
Tapahtumasuunnittelu
Tapahtumatohtori Helena Wallo kaipaa tapahtumiin sisältöä inhimillisesti ja vastuullisesti
Tapahtumasuunnittelu
Kokousvieras viihtyy, kun Turussa satsataan hotelleihin
HoReCa
Yritystapahtumien juomatarjoiluissa laatu korvaa määrän
Tapahtumasuunnittelu
Tapahtuma-alan trendeistä
Tapahtumissa ihmiset ja ideat kohtaavat inspiroivassa ympäristössä. Ala kasvaa kohisten digitalisaation tukiessa sitä.
Kokoukset ja yritystapahtumat
Ovatko kokoukset ja tapahtumat yrityksenne musta aukko?
Tapahtumasuunnittelu
Piste i:n päälle – kotiuttaminen
Esitystekniikka
Älä tingi esitystekniikan laadusta – asiantuntija kertoo miksi
Kokoukset ja yritystapahtumat
Tivauspatteristo vai muutoksen mittarit?
HoReCa
Ronny Malmberg: ”Tarjoilijan osuus onnistuneessa asiakaskokemuksessa todella suuri”