Markkinointi
Yrittäjä ja Visualistit ry:n puheenjohtaja: ”Visuaalinen markkinointi maksaa itsensä takaisin”
Visuaalinen markkinointi on asiakkaan ostamisen helpottamista ja palvelemista tuotteiden kaupallisen esillepanon avulla.
Kaupan alan tulevaisuus
Miten 190 miljoonan neliön siivous onnistuu tulevaisuudessa?
– Riittää, jos kolme suurta muutosta tapahtuu yhtä aikaa. Ensinnäkin puhtausalan yritysten täytyy investoida siivousrobotteihin. Toiseksi tarvitsemme alalle paljon lisätyövoimaa ja kolmanneksi ihan jokaisen pitää siistiä omat jälkensä, jotta tilat on helpompi siivota, johtaja Sari Mattila Puhtausala ry:stä sanoo.
Verkkokauppa
Pääekonomisti Mika Kuismanen: ”Verkkokauppa on tuonut lisäbuustia läpi koko toimialakirjon”
Korona on näyttänyt verkkokaupan merkityksen, mutta myös paljastanut, miten monet yritykset ovat ennen tätä kevättä nukkuneet Ruususen unta.